UKK
- Mikä Linear on?
- Onko Linearista mobiilisovellusta?
- Miksi asiakas ei onnistu allekirjoittamaan lähettämääni sopimusta?
- Voiko Linearista lähettää varainsiirtoveroilmoitukset verottajalle?
- Kuinka paljon DIAS-kauppa maksaa?
- Tarvitseeko tehdä jatkotoimeksianto jos DIAS-kauppa on jo käynnissä?
- Voiko Linearissa tehdä tarjouskauppaa?
- Lukitun tuontikohteen kopiointi uudeksi kohteeksi
- Miksi asiakkaalleni ei lähde palautekyselyä tai muita viestejä automaattisesti?
- Onko Linearissa tuki edunvalvojalle?
- Miksi en pysty esikatselemaan dokumentteja Linearissa?
- Milloin kauppa siirtyy KVKL:än hintaseurantapalveluun?
- Voinko kirjata asiakkaan ilman henkilötunnusta Lineariin?
- Mitkä ovat vuokralaisen ohjeet?
- Myyntiin tulevalle huoneistolle ei löydy osakeryhmätunnusta
- Miksi kaikki kohteelta julkaisemani kuvat eivät näy julkaisualustoilla?
- Miksi kohteella ei näy toimeksiantonumeroa?
- Onnistuuko kiinteistöosakeyhtiön DIAS-kauppa?
- Ovatko Linearin kautta lähtevät sähköpostit tietoturvallisia?
- Miksi kohteen tiedoissa päivittämäni tieto ei näy esitteellä?
- Miten saan vaihdettua sisäänkirjautumisen salasanan ja mitä jos sisäänkirjautuminen on mennyt lukkoon?
- Onko Linearissa taloyhtiötietokantaa?
- Miksi törmään virheviestiin kun yritän lähettää .doc tai .docx -tiedostoa sähköisesti allekirjoitettavaksi?
- Miksi esitteen kannessa näkyy viiva (-)?